Dag ??, min vecka

Sitter med telefonen och orkar inte kolla vilken dag jag är på. Tittade nyss men glömde bort det. Men jag vet iaf bad jag ska skriva om. Jag tar förra veckan och utgår från den uppslagna kalendern framför mig. Bered er inte på skönlitteratur av nån extremt underhållande karaktär.

Måndag: började jobba på riktigt. 3 timmars genomgång om banken och vad den står för och sånt där. Sedan seminarium i skolan, sexualbrott mot familj. Upplyftande. Shopping!! (för Karln då, men kg fick iaf vara med vilket är det närmaste jag kommer någon form av konsumtion denna månad). Mat: torsk med spenat och tomat.

Tisdag: 5,5 timmars jobb. Sen var jag nog mest slö. Gissar att jag såg project runway-reprisen för 19:e gången. Mat: varma mackor.

Onsdag: en närmast exakt kopia av dagen innan förutom maten. Lagade rätt äcklig apelsinkyckling.

Torsdag: har tog jag ut svängarna. Sovmorgon och således skippad föreläsning (igen). Seminariumni skolan, tillgreppsbrott. Stöld och sånt - mycket mer upplyftande än föregående ämne. Sedan hela 2 timmars kvällsjobb (III, unset i efterhand att jag sliter ut mig). Hem för att knyta okänd måltid (can't remember).

Fredag: 5,5 timmars jobb igen och sen en eftermiddag/kväll i ort sällskap av svt och godis (se tidigare blogginlägg).

Lördag: vakna, packa, åka. Mot Dalarna och bröllop. Och den var det inte så mycket mer med det.

Söndag: vakna, packa, åka. Mot Sthlm igen. Hann inte diska hos hotell mamma så förväntar mig nu inga julklappar. Städa och laga mat. Mat: kött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0