Världsarv

Rebecca har bestämt sig för att bocka av hela UNESCOs lista över världsarv och det är start idag. Falu koppargruva står på programmet.

Men måste ju erkänna att jag börjar längta nu. Till allt som ska ske. När sommaren lider mot sitt slut börjar man genast känna Linköpingsnerven spöka. Minnen från hur det varit alla de gånger man åkt dit och allt man fått vara med om. Måste erkänna att min studenttid är det bästa (stora) jag gjort i mitt liv. Ångrar inte en sekund att jag valde att studera alla dessa år, inte ett dugg.

Men nu ska det duschas, Rebecca raporterar fem grader i gruvan så det känns som man behöver hettas upp i en dusch för att sedan dra på sig termobyxorna!


SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0