Vänner

Jag har en hel drös med underbara vänner! Ni är de bästa av de alla. Däremot var ni ganska dåliga på att dyka upp idag på dagen-efter-pizzan... =)

Sen har jag världens bästa pojkvän också, men han åker hem till Östergötland idag. Jag kommer sakna honom!

Annars då. Det är underbart vackert väder ute. Sommarens sista andetag känns det som. Och jag har ju varit värdelös på att utnyttja solen i sommar, dels har jag jobbat och dels har jag (som jag sagt tidigare) blivit van vid det här med sommar och sol. Därför borde jag satsa nu och i alla fall försöka bli lite brun innan hösten tar vid. Tar solen fortfarande efter klockan fyra? Men först ska jag laga killens tröja.

Värdelöst inlägg, men jag är lite snurrig i huvudet idag. Det var ju ändå kräftskiva igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0