The neck hurts

I natt har jag varit byggarbetare och detektiv, lite säkerhetspolis och mamma tror jag. Maken till virrig dröm får man leta efter. Till exempel så har Hanses-familjen renoverat sitt hus i Olsnäs riktigt hett, blev skitfint med ett gult kök och en ny utetoalett till Kerstin.

Man kan sammanfatta det med att jag har sovit sådär.

Det i sig (tror jag) resulterade i att jag nu på morgonen sträckte på mig och fick nackspärr. Jättepraktiskt. Speciellt när man från och med idag måste plugga arslet av mig i i alla fall de närmaste två veckorna. Det är inte väldigt skönt att sitta i läsställning. Springa skulle jag ju göra idag också. Men först ska jag göra mig i ordning för att ta mig till skolan. Första gången plugg på liu sedan november. Det är ju nästan så att jag är lite nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0