Min kamera

Jag har äntligen fått tillbaka min kamera nu, så igår åkte vi ut till storsiljan och tittade på solnedgången och grillade korv. Det är så förbannat vackert där ute, blir alldeles lugn i själen av att sitta på en stock, höra vattnet klucka in mot stranden och se min pojkvän bli alldeles stirrig av insekterna (han är av modellen personer som inte ens kan föra en konversation när en fluga är i närheten, utan sitter och försöker följa den med blicken och på köpet bli vansinnig - för att sedan försöka ha ihjäl den i en halvtimme men alltid misslyckas). Det är lotion för själen det mina vänner. Nu är det ju så att bilderna har problem att komma in på den här datorn, men när dagen lugnat ner sig ska jag sno Freddas dator och bilda till det här stället lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0