Fredag 27/8

Jag har ett problem, och det är ett stoort ett! På fredag skall jag klockan tolv befinna mig i hörsal C någonting på Stokholms universitet. Problemet är att jag då sitter på ett plan från Rom, och av vad jag lärt mig under dessa 25 år på jorden är det någonting som jag helt omöjligt kan klara av. Därför behöver jag hjälp! Jag efterlyser någon person som kan tänkas bege sig till denna hörsal och säga "JA" när Johanna Lundin läses upp från en lista. Annars förlorar jag min plats på programmet och hela min planering för de två kommande åren kraschar. Så snälla, vet ni nån som ska dit, eller kan tänkas gå dit. Let me know!


>Den här lilla älsklingen väntade hemma på mig igår, är den inte vacker så säg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0