18

Lekis inräknat har jag nu gjort 18 skolstarter i mitt liv - på 25 år. Jag kan det här nu skulle man kunna säga. Trots detta är allting kaos i mitt lilla huvud. Är för mycket som måste fixas. Imorgon ska jag till exempel åka till Stockholm för att göra ännu en skolstart. Nästa vecka flyttar min pojkvän, vilket känns ruttet (men såklart superkul för honom, jag är inte genomrutten). Jag har heller inga papper från Sydafrika än så jag lär väl antagligen få lov att bråka med CSN om pengar ett halvår innan jag får några - pengar alltså. Men jag är optimistisk! Det löser sig. Har jag pallat 18 gånger tidigare så ska det väl inte vara så svårt att få till.

Ännu ett akademiskt år startat, fanfar. Må det bli det sista, men antagligen inte. Näst sista då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0