Paret händig

Om jag och skägg var med i Löjliga familjen hade vi med all säkerhet varit famljen händig. Jo visst. Mitt nya mellannamn är äntligen hemma. Vi började dagen med att bege oss till K-Rauta. Bara där var vi väl utanför våra ramar. Vi tänkte inte bara utanför boxen, utan var mer och snurrade någonstans i närheten av Jupiter med våra tankegångar. Väl där fick vi tag på det vi tyckte vi behövde och begav oss hem. Skägg fick stanna ute vid lekplatsen och köra finsnickeri medan jag gick in och började måla (med samma väggfärg vi har målat allt i lägenheten med). När Julia sen hade anlänt blev hon vittne (jo, dessvärre finns det sådana) till kanske inte världens mest strukturerade inredarna. Men, efter lite omborrningar, fuskborrningar med för liten borr och ett kvitto till att göra bänkskivan rak med står nu vårt fina kontor färdigt på övervåningen. Där har nu herrn hållt till och pluggat under kvällen medan jag och Julia tittade på film. Finding neverland. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0