I natt

I natt har jag varit hob på "änglar och demoner"-skattjakt i rom. Åkt buss i Siljansnäs. Missat buss i Siljansnäs. Haft pappas tofflor på mig på väg till bussen - och de passade. Ringt runt till div. NHL-stjärnor för att fråga när bussarna gick i Siljansnäs. Varit Knihgt Rider och slagits mot Michael Jackson - om en tjej. Suttit fängslad och samtidigt varit den som befriade mig. Jag har nog sovit också.
Idag ska jag återigen sitta med skatteuppgifter. Det är nog därför jag måste ha roligt på natten...

Kommentarer
Postat av: Sofia

ojoj du har fullt upp på nätterna!! Vaknade Fredrik med blåmärken eller höll du dej på din sida sängen?

2009-09-30 @ 09:48:43
URL: http://ettgulthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0