Hetta i supertajta jeans

Varmt så det förslår i Linköping idag. Men vad hjälper det när man sitter innomhus, överhopad med skatterätt och ångest för att man inte rör lite på fläsket. De kommande dagarna har jag i alla fal lkomplettering till en hemtenta, en hemtenta till, minimi 50 sidor att läsa och övningsuppgifter som jag bara måste göra för att förstå någonting. Plus det sitter jag här som sagt med kärlekshandtag som går att greppa på fem meters avstånd och vill verkligen göra nåt åt det. Och plus igen så försöker jag pussla med pengar och tid för att se om man kan komma iväg till Kina, kanske. Men det är inte mycket att pussla med, i vart fall inte när det gäller pengar. Så nu skulle man kunna tro att mitt liv är kaos och suger och alla andra supernegativalativ. Men icke då. Det har varit bra mycket värre. Jag mår istället ganska bra tycker jag. Så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Joanna

jag är i peking 12,13 och kanske 14 oktober. åk dit då!! vet inte om beccs är hemma då iofs... hmm. dålig idé kanske..

2009-09-01 @ 23:50:50
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0