Haha

Tittade precis på Discovery science om hur de gjorde en matberedare - och blev på ett vips av med min bitterhet över att ha inte gjort något i livet. Insåg att jag hade kunnat hamna på en fabrik och suttit och böjt aliminiumband i en speciell form hela dagarna. Det hade varit botten. Vi konstaterade här att varje arbete som innebär att man har skydd på händerna mot förslitningsskador är ett arbete där man har all rätt att vara bitter. Förutom trädgårdsmästare möjligen, de får ändå ha lite blommor på handskarna.
Nä, istället har jag nu en utbildning som varit sjukt kul och lärorik att gå igenom, en underbar pojkvän, en prima lägenhet, finaste (höhö) vännerna och (när jag undersökte saken) en massa bilder på datorn från underbart roliga saker jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0