Denna dag

Denna dag har varit en vanlig dag på många sätt. Jag vaknade, tog en dusch, åt frukost, åkte till skolan, gjorde hemtenta, åt matlåda, gick på föreläsning och cyklade hem i regnet. För det regnade idag. Så skojigt va. Kul liv.
Sen organiserade jag toaletten, vi lagade mat och fick sedan besök av skäggs bror med flickvän. Mycket trevligt. Nu sitter jag i soffan och tittar på tennis varvat med Seinfelt, medan skägg är och bajsar. Vi har ätet fruktsallad också.
Tja, där har ni det. Mitt liv i ett nötskal. Och vill ni veta en sak. Jag gillar det. Så pass mycket så jag tänker vakna imorgon med, ta en dusch, äta frukost - och åka till skolan för att göra hemtenta. Men på kvällen blir det reunion på skytte-c. Så jag varierar också =)
Skägg hälsar!

Kommentarer
Postat av: Joanna

jag röstar för att du är världens goaste! förlåt för att jag är dålig på att höra av mig. snart så...

2009-09-04 @ 12:46:42
URL: http://joannaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0