2 år

Som jag sa i morse är det två år idag. Kanske lite haltande och så, men två år sen första kyssen i alla fall. Det ska firas stort och på äkta studentmanér. Då tänker ni kanske rödvin och finmiddag, trots att det är mitt i veckan och jag har föreläsning åtta imorgon. Kanske en liten fest till och med. Men icke då. Vi har beslutat oss för att inta blogpudding och bacon vid 17.00, sen gå på studentbio (billigt på vardagar), Ingloriuos bastards 18.30 varpå vi sedan planerar att lägga oss i tid. Grattis till oss älskling!


Kommentarer
Postat av: Fia

känns lite tomt att bara plugga med treorna... saknar ju ER! tentafesta på lördag? ni har kanske förvisso ingen tenta men ni kan fira att det var ett år sen iallafall ni klarade av FNEKen! ;)

2009-09-14 @ 20:21:43
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: cisci

ni är väll för rara å söta! gratulerar!

2009-09-15 @ 19:30:46
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0