Rörd till många tårar

Någon mer än jag som såg Skavlan igår med han som ägde ett lejon på 60 och 70-talet? Jag storgrinade igår när jag såg klippet, och jag storgrinade idag också. Lär storgrina om jag skulle försöka imorgon med. Rörd, skulle man kunna säga. Hittade ett klipp med kommentarer, lite löjligt kanske, men så man fattar storyn. Hur som skulle de hälsa på honom efter ett år i Kenya. Rörd var det!
Update: Nytt klipp, lite längre - utan de fåniga kommentarerna, men fortfarande lika rörande.


Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag såg det där för rätt längesen och blev precis lika rörd. Det är ju helt sjukt att han känner igen honom. Pok

2009-10-03 @ 18:52:48
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag sat hemma hos mamma och pappa och grinade för fullt! Tur att det inte bara var jag! (både mamma och pappa torkade bort en och annan tår bakom glasögonen)

2009-10-07 @ 23:20:08
Postat av: Karin

Glömde skriva mitt namn... Men de var ju jag ;)

2009-10-07 @ 23:21:50
URL: http://kainrygge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0