Packa

Idag tänkte jag åka hem till mamma över helgen, och pappa. Det ska jag göra också, om jag bara kan få rumpan ur soffa och börja packa. Här skulle jag kunne skriva något om hur omöjligt det är att packa för en trenättersvisit i Dalarna, när man inte har en blekaste om väder eller vad man ska göra. Men min påbörjade utläggning blev inte rolig så jag hoppas över det och konstaterar mest att det är svårt. Kanske ska köra på en-outfit-hela-helgen-och-i-nödfall-snor-jag-av-mamma. Det blir mindre att bära då också. Eller så gör jag inte det. Jag vet inte. Hem ska jag i alla fall, och lämna den älskade farbrorn i stan ska jag också göra. Och nu SKA jag packa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0