Nu laddas det!

Har precis varit ute på kvällspromenad, enligt protokollet, för att få ner illamåendet av för mycket mat (chips) ikväll. Den egentliga anledningen var nog dock att herr skägg ville ha snus.
Nu sitter jag och laddar inför morgondagens innebandymatch. Planerna på att låna bil gick i stöpet vilket kan göra att klacken på plats blir något mindre. Kanske bara jag. Men jag jobbar på det. Ska kolla bussen snart. Har även varit inne på motståndarnas hemsida (Linköpings alltså, ser mig numera som stolt surte-supporter) och sett att Jonna intagit en stabil delad 53:e plats i skytteligan. Hmm. Såg också att det är två lag i nedre mitten av tabellen på samma poäng - viktigt alltså.
Sen kan man undra hur ett lag kan kalla sig Linköping och sen spela ute i Ljungsbro. Det skulle vara som att Leksand fick för sig att spela matcher på hockeyrinken vid Hallevi i Siljansnäs. Den som inte ens är kvar - men ni fattar tanken. Löjligt.
Duscha och sova!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag är ju en defensiv back numera, då blir det inte så mycket poäng:).

Som sagt tråkigt att vi inte kan komma med ordinarie lag nu när du kommer:( två avhopp imorse innan bussen skulle åka.. Sedan fler tidigare. Men 11 tappra spelare ska göra det bästa av situationen :) ses sen kram

2009-10-24 @ 10:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0