Lördag

Denna dag antar jag skall vara en bra dag. Helg. Ni vet. Men i min värld existerar inte det längre. Skäggfarbrorn åkte precis till skolan och jag sitter i hästensbyxorna framför datorn och bloggar för att slippa klättra upp för trappan och gräva ner mig i inkomstslaget tjänst. Men jag ska inte klaga antar jag. Jag får ju 7800 kronor i månaden för besväret.

Längtar tillbaka till när man var liten och vaknade på lördagsmorgonen, åt en god stor frukost och sen inte hade något mer på tapeten för hela dagen. Förutom att kanske åka upp till Hanses med hela barbiekonvojen och bygga hus. Ååååå vilka tider!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag sitter också och pluggar. Hej och hå! Saknar dig!

2009-10-17 @ 12:35:50
Postat av: mariah

Du det va verkligen tider det, när vi lekte med barbie. Alltid, alltid va man tvungen att åka hem när vi byggt klart och precis skulle börja leka!

2009-10-17 @ 16:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0