Kökstjänst

Helt logiskt måste man belöna sig efter en hård dag i bokträsket. Jag vet en bra belöning, sötsaker. Dessvärre är väl den mest tillämplig efter träning, men i brist på annat fungerar den även under skatterättstentaplugg. Godis fungerar även förträffligt som energigivare under plugget. Kan till och med användas till frukost för att vakna till så att man kan börja plugga. Kort och gott står jag nu i köket och bakar någonting som måste klassas som vikt väktarnas största fiende. Och för att inte förta mig i förtid så satte jag skäggherrn på att skrubba den 200 grader varma ugnen fri från rykande fett från gårdagen medan jag slickade skålen. Kökstjänst på kaptensgatan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0