Viktig fråga

Det är dags för en, eller två, viktiga frågor som jag kräver att alla mina läsare svarar på:

Vad ska ni göra på nyår? Om denna svaras med "jag vet inte" är följdfrågan:
Vad vill ni göra på nyår?

Anledningen till frågestunden är enkel. Har alla planer som jag inte är inkluderad i (isch, ni fattar) så får jag gärna jobba. Har folk planer som jag är inkluderad i behöver jag inte jobba. Finns det inga planer kanske man skulle skaffa sig några. Så svara!





Men nu ska jag och Åmsele-morden ut och springa.

Kommentarer
Postat av: Maja

Johanna. Allvarligt? Är du sjuk?! Ut och springa?! En gång är ju ingen gång men två ggr är en vana.... Jag börjar ju bli orolig! :) (Men egentligen vet jag att det döljer sig en hurtbulle i dig...)

Ok. Nyår. Jag är sugen på Sälen, men tvivlar jag har råd. Och nej, har ingen aning om vad som händer.

Saknar dig! Puss och kram!

2009-11-17 @ 18:05:39
Postat av: Mariah

Jag har inga planer till nyår. Jag vill oxå, som Maja till Sälen men det är inget som är bestämt.

Men helst, mest av allt vill jag gå på nyårsbal. Fixar du det?

2009-11-17 @ 19:16:15
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag har bjudmiddag hemma, kom förbi dåååå=)

2009-11-17 @ 23:54:54
Postat av: cisci

jag/patte har inte heller något att göra på nyår.

jag tycker vi styr upp något. nyårsbal låter lovely eller i sälen, men undra om man har råd med det? vad är planerna först och främst på juldagen????

jag längtar!!!!

2009-11-18 @ 17:19:22
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0