Tillbaka tll verkligheten

I guess.

Och med verklighet så menar jag såklart studier. Mycket studier. Dagen då jag ska få jobba kan inte komma fortare kan jag lova. Jag kan inte vänta på min första lön. En lön som förhoppningsvis kan komma att överskrida 10000 kronors streckat, ojojoj. Då ska jag gå ut och äta en hel vecka i streck, pensionsspara, köpa ett riktigt dyrt klädesplagg, beställa flygbiljetter till Rom, köpa hudvårdsprodukter, köpa smink, köpa hårvårdsprodukter, hyra film varenda kväll (både för att jag har råd och för att jag har tid) och köpa mig en ny dator. Ååh happy days.

Men det där är ett dryga året fram i tiden, minst. Ikväll sitter jag här med min halvtrasiga dator och skriver om sambandet mellan redovisning och beskattning. Jag har precis ätit en knäckemacka med smör på och snart vankas ärtsoppa. Skäggherrn ska i och för sig se på film sen, men den går på tv (som vi kanske inte betalar för) och jag lär inte hinna titta för jag bloggar istället för att skriva klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0