Samhällsdebattör =)

Jag har blivit lite nördig och vuxen och så. Det kanske inte var någon nyhet. Men jag börjar lessna så fruktansvärt på vaccination, svininfluensa och speciellt vaccinationshysterin och Leksand. Det hela slutade med att jag fick lov att kommentera en artikel på dt.se. Nu skäms jag, jättemycket. Det är något jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag har blivit någon jag inte känner igen. En sån där viktigpetter som ska tycka till om allt.

Fast när jag tänker efter har jag alltid varit det va?

Men jag säger bara GE UPP!

Kommentarer
Postat av: Mariah

Jag håller med dig. Folk har blivit helt hjärntvättade av hysterin. Ändå viker jag mig för allt jag stått upp för och tar sprutan... Karaktär...vad är det?! :)

2009-11-19 @ 17:35:51
URL: http://princesssmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0