Nananananana

Hemma igen. Det har varit en mycket skön helg. Det vas behövligt att se några andra väggar och tavlor än de här hemma i lägenheten, har inte blivit mycket av det på slutet. Skönt med lagad mat också, när man inte gjort annat än att sitta framför datorn och författa.
Men nu är det bara slutspurten kvar. Jag har fyra dagar kvar till ledighet. Under den tiden ska jag skriva klart två uppsatser, göra två presentationer och två opponeringar. Det ska nog gå bra. Det som egentligen är mest jobbigt nu är att jag inte kan få Torgny Melinz version av "Kyssa dig" ur huvudet. Lyckades plugga med reprisen av dansbandskampen på i bakgrunden igår. Inget att rekommendera. Hela natten känns det som om jag har legat och nynnat på den där. Avskyvärt!
Jobba på mina älsklingar, fyra dagar kvar till FEM dagar ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0