Lugn och ro

Uppe tidigt i dag igen. Tog mig ner och gjorde lite havregrynsgröt. Sen somnade jag om i soffan. Middagslur vid nio på morgonen, helt vettigt. Men nu har jag i alla fall tagit mig i kragen och startat dagen. Ska återigen sitta och skriva, men det går sådär för tillfället. För min pojkvän, tillika sambo (om han nu får fortsätta vara det), bestämde sig precis för att det var en bra idé att kolla vilka ringsignaler som fanns på den nya hemtelefonen. Och spela upp dem högt. Men nu kom hans studiekompis så nu kanske det kan bli lite lugn och ro.
Vi har bokat in lillweekend första advent förresten, gissa om jag längtar! Först iväg och bo på hotell och mysa, och sen hem och klä gran. Men antar att det är två veckors he***tesplugg kvar. Och dagens börjar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0