Fredagskväll och helg

Jag har återigen blivit gräsänka (som det hette var Hanses). Pojkvännen har begett sig till sydligare breddgrader, Malmö. Detta har "firats" med nyaste harry potter-filmen. Dumbledore dog den här gången också och Johanna grinade såklart. Annars kommer nog kvällen och helgen mest handla om konsten att inte plocka bort efter sig och röra till det så mycket som möjligt samtidigt som det inte märks ett dugg när han väl kommer hem. Det är en konst jag bemästrar ganska väl om ni frågar mig.

Nu tittar jag i alla fall på Idol, det där programmet som jag inte alls tyckte om ni vet - men som jag nu sett varenda avsnitt av. Under tiden ska jag inte vika ihop min tvätt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

det där ville jag inte läsa!! Jag har fortfarande inte sett filmen ju!! attans.

2009-11-08 @ 23:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0