Opponering

Om en timme startar opponeringen på uppsatsen. Då ska jag tycka saker om andra uppsatser, och andra ska tycka saker om min uppsats. Rätt viktigt att ta sig till - annars blir det till att göra om allt nästa år (då jag är i Sydafrika, så året efter det). Jag och Cmilla kan dock ha missat detta lite och av ren tur fått reda på att detta seminairum var idag och inte imorgon. Vi planerade att sitta och läsa uppsatserna idag och göra seminariet imorn. Det hade blivit jättedumt. Så vi satt och lästa och kritiserade till halvtolv igår. Men tack Hanna för att du råkade säga nåt om det till Cmilla.

Men inget ont som inte har nåt gott med sig. Ju förr jag gör seminariet - ja förr kan jag städa min misärliknande lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0