I väntans tider

I helgen är det fest i Lkpg. Igen tänker ni. Men det här är faktiskt en grej som bara händer vartannat år och det håller på fyra dagar. Så det är inte som allt annat. Festival kallas det visst. Och jag har fått mitt absolut första festivalband i mitt liv. Så jag är stolt.  De ena band jag fått tidigare har varit åkbanden på gröna lund, vilket inte känns sådär makalöst coolt kanske (men det hindrade ju inte att man, 12 år som man var, vägrade ta av sig det och hade det kvar heela sommaren). Känner mig lite Indie - eller nåt. Så nu ska jag sätta mig med uppsatsen (såklart) och titta på mitt band och drömma mig bort till tiden efter att eländet ska lämnas in och jag ska springa runt i min overall.



Vad manlig armen såg ut. Det är jag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oh men du.... Kan du inte festivala vidare med mig sen då på Hultan kankse...?? Va sägs? Gummistövlar, bajsman och alkohol. Okey? Puuss puss lycka till med pluggandet =)

2009-05-13 @ 02:25:48
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0