En liten kommentar...

...kan verkligen värma. Livet är bra nu. Solen lyser, alla ska ut igen ikväll, jag har lyckats haffa världens bästa pojke och så får man ett sånt här mail på det också.

"Man ska ju aldrig vara sen att ge beröm, och efter att ha läst er uppsats vore det fel att inte göra det. Er uppsats är den bästa jag läst och jag tycker i allmänhet att ni fått ihop den jäkligt bra! Det är skönt att inte behöva opponera på den som förste opponent i alla fall.

En del kritik skall jag dock anstränga mig för att skrapa ihop. Stavfel och sånt får ni se på mina anteckningar, det är bara fjantigt att ta upp i grupp.

Men, som sagt kan ni känna er mycket nöjda tycker jag!

Ha det så gott å glá helg på er!"


En bra helg detta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0