9 timmar sen

För 9 timmar sen började jag med ett inlägg, men kom tydligen av mig, eftersom jag inte ville vara den sämre hälften i mitt uppsatsteam och bara sitta på blogg.se slutade jag tydligen innan det blev klart. Det handlade i alla fall om gårdagen och Barcelonavinsten (underbart) och sex tjejer som helt gått fel och hamnat på en sportbar med 40+. Vi kom in, blev granskade av bordsplaceraren och utfrågade om ålder, ÅLDER. Sen såg han skeptiskt på oss när vi svarade 24 (alla utom Pettersson som moget drog till med 21 - och ett halvt). Men vi kom in och fick stå och svettas med gubbarna. 

I sextionde minuten kläckte jag kommentaren "Kan de inte bara göra mål i 93:e minuten, det vore så kul", Barcelona alltså! Sagt och gjort, i 93:e minuten hoppade vi glädjedans med herr ölmage och herr jeansväst. Jag hade kunnat bli rik! Det är jag dock inte, trots att jag blir avlönad som fotbollsspelare.

Sen är jag också en sliten fotbollsspelare. Två träningar på tre dagar. Ont i fotled, kärringhandtag, framsida lår och rumpan. Heja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0