Två världar

Blev less på lägenheten idag och kom på att jag inte möblerat om på två år. Nytt personligt rekord tror jag, vilket i och för sig är kul - tävlingsmänniska som jag är. Men för resten av psyket kändes det sådär, ingen variation i livet alls. Så efter jobbet satte jag igång. Tiden rann väl dock iväl lite så jag la krutet på vardagsrummet - och använda hallen som avlastningsyta för saker som inte passade bra in i bland säng och soffan. Vardagsrummet blev nog bra tror jag. Risken finns dock att jag vägrar gå ut i hallen igen. 

Så om ni inte sett mig på ett tag från nu kan ni väl kommer med brandstege och ta ner mig från den framska balkongen eller nåt.

      



   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0