Trasig

Jag har hostat sönder magen - på riktigt. Igår mitt mi min sysession skulle jag ta i riktigt rejält och bli av med några liter slem i halsen när det drog till i en av alla mina magmuskler. Vet inte om ni kommer ihåg min förra fotbollssäsong som slutade med ett fall som gjorde att det kändes som om någon stoppat in en kniv i magen och vrider om så fort man rör sig. Det är hur som helst så det känns nu igen. Speciellt när man hostar, vilket jag alltså gör. Det är speciellt obehagligt när man vaknar av att man hostar - men är säker på att det är nån som står med en kniv vid sängkanten.

Surprise. Nu är det synd om mig igen, hehe!

Kommentarer
Postat av: cisci

syster ystern nästa kanske.

eller lite vitlök- de hjälper mot elakingar vid sängen med kniv. häng vitlök i taket med fina snören ovanför sängen så ska du se att den elakingen försvinner.

2009-03-25 @ 12:32:05
URL: http://cisci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0