Tidsomställning

Idag var det tydligen dags att flytta fram klockan. Det var ju tur att jag märkte det i någorlunda bra tid eftersom jag skulle jobba. Halv tolv undrade jag varför det stod 11.32 på texttv:n när klockan bara var halvelva. Och då man börjar klockan tolv blev det inge dra sig i sängen mys den söndagsmorgonen.

Nu sitter jag och herrn min med varsin dator och väntar på filmdags. Mycket socialt. Efter lite övertalning och vänlig ord ska jag få se the reader - helt övertalad av Operah kan jag erkänna. Och hon tycker säkert bara om den för att hon har tryckt i pengar i produktionen. Men jag har val aldrig hyllat min egen moral eller att jag skulle vara svårpåverkad.

Men först verkar det bli lite krig i guitar hero kanske.

Kommentarer
Postat av: Fia

Haha! Tur att det itne bara är jag som följer Oprahs filmtips! :) The reader och Revolutionary road ligger på datorn... ;)

2009-03-30 @ 14:36:38
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0