Planer

Jag har äntligen blivit en aktiv och händelserik tjej igen. Jag gillar den Johanna bättre - det kan vara våren kanske. Två helger sen var jag i alla fall i Karlstad, förra helgen hemma och nu i helgen är det dags igen.

Suntrip för tredje året i rad. Förra året lät det nåt sånt här mitt på dagen. Det årliga sandlådebyggandet och pannkaksfrukost är alltså på tapeten. Så imorgon blir det uppladdning och pysselkväll med laget. Det är ju inte så att vi tar det här seriöst eller nåt. Att vi är en bunt hemska tävlingsmänniskor eller så. Nej nej - vi tycker bara om att komma tvåa för tredje året. Spring break är temat i alla fall. Och på söndag bär det sedan av till Sthlm över dagen och fira Karin lite.

Maja... Efterlyst sänder från Gällivare. Åk dit - kan ju inte vara så långt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Var där i Söndags faktiskt. Men det var för att lira match... 25 mil enkel resa, bara runt hörnet! :) Var hemma i påsk, för annars kommer jag sakna dig!

2009-03-04 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0