Ny idol igen

Jag vet, jag är ombytlig och kanske lite enformig till och med.. Men nu har jag en ny idol igen på rikigt riktigt. Björn Ferry. Skulle gå och sova för en timme sen när jag fastnade på hans hemsida och hans "blogg". Skön kille den där måste man säga. Kort, informativt och norrländskt. Kan det bli bättre.

Brudarna reducerade idag. Vi räknar med att säkra segern imorgon istället.
Pappsen har haft det tungt under älgjakten i år, men idag så vände det. Han sänkte både en kalv och en ko! Hur konstigt det än låter för en stadsbo så kan faktiskt en ko ibland vara en älg.

-  Citat Björn Ferry, taget från bjornferry.com alltså.

Ett liv som går ut på att träna och äta kladdkaka inne i lagmedlemmarnas stuga. Jag skulle nog inte tack nej faktiskt. Heja Björn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0