Myskväll med Johanna=svindyrt

Ja, jag kanske tog i lite på Ica. Nu är magen så full så jag knappt kan stå - och plånboken tom därefter.

Jag har i alla fall under min myskväll med mig själv framför tv:n gjort vissa iaktagelser. 
1. De enda som verkligen lyckas bli kända genom Idol är juryn. De är ju överallt, men artisterna har man noll koll på.
2. Blev Måns känd genom Idol? Isf så syns han också överallt. Och sjunga kan han faktiskt också.
3. Kostymbudgeten på Let's dance kan inte vara speciellt stor. För dödskalle halsbandet har varit med i alla program jag sett, och idag hade även programledaren på sig samma halsband som en i juryn hade för några veckor sen. Som var sjukt snyggt dock. Men lite motta på vintage-trenden kan vi väl ha.
4. Fredagars tv-utbud faller mig inte i smaken så just nu retar jag gallfeber på grannarna genom att sjunga med till musiken jag lyssnar på - högt och mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0