Lyx

Idag har jag mått oförskämt bra. Sovit gott, fått en gitarr, fint väder och så vidare. Detta fick ju lov att firas, så jag ringde min speciella, och snygga vän, och frågade om man kunde få sällskap vid middagsbordet om man bjöd på hämtmat från Saigon. Ni som nu inte är studenter och som läser den här bloggen måste förstå hur oerhört lyxigt det är att köpa restaurangmat - även om man nu inte kan få till det så pass så man har råd att äta på plats också. Det händer endast csn-dagen, dagen efter csn-dagen eller möjligtvis i speciella fall dagen efter det. Hur som helst fick jag i alla fall sällskap så det blev mat. Glass till efterrätt också. Fint.

Men det jag egentligen ville säga var bara att det har varit den bästa dagen på länge idag och att jag mår bra. Riktigt bra. Förutom en liten förskylning då, och en tenta som jag helt klart inte får gjord imorgon heller. Men det som inte dödar det härdar väl.

(Jag kan nästan spela en hel låt på gitarren också. Tre ackord består den av, weii. Till sommaren kanske jag kan ge ton till allsång runt lägerelden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0