Kvällens outfit

Försöker komma på en klädsel för kvällen. Det vankas herrmiddag för herrarna och pojkarna (mestadels pojkarna såklart) på programmet och damerna och flickorna (jag inkluderas såklart i damerna) skall möta upp dem på haket Platå i staden under kvällen. Klädsel försöker jag välja medan jag gräddar frasraggmunk på en alldeles för varm stekpanna och diggar Eurythmics och Depeche Mode. 

Frågan är: kan man använda sig av en mycket på underklädesavdelningen inköpt korsett (som btw har varit med otaligaherrmiddagar förut där stripptease stått på tapeten) och stoppa ner den i valfritt klädesplagg, såsom byxsor/kjol/shorts? Kör på bara. Slut or not, eller vad man säger när man är fyndig med ord. Jag har nämligen ingen aning.



Annars ser jag ut såhär en dag som denna.


Tofsar i håret för att få den där lite vilda och rufsiga känslan till kvällen, strumpor inhandlade på Lindex i Karlstad för ett pris av 14:-, byxor egna (skulle man nog kunna säga) och tröja med kladdkaksfläckar på magen. Till detta kan jag också meddela att stekflott från raggmunken har satt sig i mina ögonbryn.

Kommentarer
Postat av: Mary

Färgen på dina strumpor ger mig flashbacks. Haha! Klockrena helt enkelt!

2009-03-20 @ 08:01:31
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: kinatanten

Lätt kan du köra på de! Hoppas du gjordet. puss

2009-03-20 @ 10:23:30
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Herm

Kör bara!!!!!! du e snygg

2009-03-20 @ 14:57:40
Postat av: tess

faaan vilken snygg korsett! satt ju klockrent också..

2009-03-20 @ 23:34:58
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0