Framtidsplaner

Försöker planera min framtid. Min kära far med anhang kanske kommer och hälsar på på fredag och det betyder ju faktiskt att man måste städa. Speciellt eftersom min lilla etta ska hysa sex, kanske till och med sju, personer - så varje millimeter lär väl bli granskad. Om inte annat för att lillkillen, hunden, också hänger på. Frågan är då om man ska städa i morgon för att plugga på torsdag innan hemtentan kommer (så man är inne i tänket) Eller om det är bättre att städa på torsdag och plugga i morgon. Hmm, livet är fullt av svåra val. Prioriteringar också. Har väl halvt kommit fram till att jag med min pluggnivå kommer klara av att bli hemmafru. Briefade precis herrn om det. Han var mycket skeptiskt, så jag kanske måste ta och plugga båda dagarna. Huva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0