24

Jaha, jag antar att jag är 24 år nu. Tack så mycket för alla era gratulationer, tänkt att lilla jag har så många underbara vänner där ute. Älskar er!

Vad har hänt då (förutom att jag har fått en släng reumatism, ett behov av pacemaker och att jag har hittat några gråa hårstrån i ögonfransarna (som jag kvickt dränkte i mascara))? Jo, jag fick frukost framdukad under morgonduschen (det är verkligen lyx, Jonnah), har varit på seminarium och hängt i fredagspuben med en massa folk. Nu på kvällen blir det lite mat och en bio - innan det är dags att sova och ladda för sandlådan imorgon. 

En bra dag helt enkelt. Hoppas ni alla andra också har det bra - och tar vara på ungdomen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0