Welllll

Nu har jag flyttat till mormor - vilket innebär att jag blev högst internetlös, kom jag på. Så jag snattar lite arbetstid här istället. Annars känns det rätt bra att vara näsbo igen - fast jag lär få problem med att inte hemköp finns öppet runt knuten. Men det är nog bra för figuren. Hotellfrukosten är dock inte det. Men jag överlever. 

Förskyld som jag är så kommer jag inte på nåt å skriva ändå. Sitter och nyser hela dagarna, och när jag inte nyser så vill jag inget hellre än att göra det. Springer ut och in genom hotellets entre lite hela tiden för att titta på solen. Det är så jag gör när jag underhåller gästerna.

Annars då. På onsdag ska jag vara ledig och få ansiktsbehandling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0