Kattstackarn

Hemma i mammas lägenhet med blödande hjärta. Min katt är skadad. Han hoppar på tre ben och har en stooor tratt runt sitt lilla lilla huvud. Och jag sitter bredvid och ojar mig. Blödigare kattägare får man leta efter, men han ser ju så ynklig ut. Fast nog om detta.

Sommarlovet har alltså börjat på riktigt, för nu har jag till och med lämnat skolstaden. Sen kan man ju fråga sig om det verkligen är sommarlov att komma hem till familjen virrig och bli väckt på morgonen av en lillebror som missat bussen i Tällberg. Men men. Lov är det i alla fall! Idag ska vi till Blg och shoppa kostym till lillebror (samma som missade bussen, ni vet vad man måste ställa upp) som ska ta studenten. Ska visa Kupolen för Skägg också, ska bli en upplevelse - eller inte. Men ändå =)

Frukost först...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och snart är jag hemma!!!! =)=)=)=)

2009-06-07 @ 09:39:48
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Och snart är jag hemma igen - ska bli så jääääääääävla skönt

2009-06-07 @ 10:02:39
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0