Juni

Vilken härlig upplevelse den fotbollsmatchen var. Hem tog jag med mig en förlust och ett gäng degklumpar (liknande nåt ett dagisbarn gjort i modellera) som vart i en frys i ca en och en halv timme. Dessa även kallade mina tår - men jag är osäker, eftersom jag inte känner av dem. Galet vad jag fryser. Ett trasigt paraply har jag också med hem till mamma. Det tog stryk av orkanvindarna utanför arenan. Hörru herr skägg, varför lämnade du kvar pyamasbyxorna men inte mössorna undrar jag. Hur som helst tänker jag nu krypa upp i soffan med varm choklad och min bok (och pyamasbyxorna i och för sig, så det var ju bra ändå) och inte göra något mer förrän isen har lossnat i lilltån, säg någon gång runt november med det här vädret utanför - skulle jag tro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0