Jag lever

men har fortfarande inte internet, så jag är på överaskningsvisit hos skägg. Karln drog på bio så jag åkte och la mig i hans säng - och somnade. 

Men det är inte allt som händer i mitt liv, vilket är tur. Jag skulle nog vilja säga att psyk skulle ha fullt upp med mig om jag inte hade nåt mer än så för mig. Nädå, jag har gjort klart mina tre år på Liu nu. Uppsatsen är från och med halvsex idag klar och betygsatt och jag har sommarlov. Ett VG tog pappersrackarn hem också. Mycket trevligt. Detta firades ikväll med den godaste hamburgaren jag ätit på NH och nåt glas rödtjut. Sen åkte jag hem och somnade alltså.

Imorgon blir det städning av lägenhet, tvätt och tömning av kyl och frys. Har fått för mig att jag nog kan spara ett och annat behövligt öre på att stänga av elen i lägenheten. Men detta måste dock vägas mot vad det kan tänkas att kosta att köpa ny spenat och nya haricot vert när jag kommer tillbaka. Så det blir väl till att kalkylera lite på det imorn också. Allt skall i alla fall fixas tills det blir avfärd till Dalom på fredag. Sommarlov var det. 

Då kommer jag och skägg och intar landet vid siljan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0