Den nya Strindberg

Beckson, lider du av cravings eller?!?

Jag sitter och försöker komma på nåt att skriva. Det finns inget. Inget alls. När ens liv är lika intressant som Falu kurirens huvudnyhet i sälenområdet så blir det liksom så. Så jag försökte skriva nåt om att jag har en resa bokad till Linköping nu, vilket jag har. Sen tog det stopp. Lirkade in mig på nånting om att norska metereologer verkar bättre än svenska, eftersom smhi aldrig har rätt medan yr.no har rätt på timmen näst hela tiden. Men hur kul är det att sitta och offentligt medge att norrmännen är bättre än oss. Nä, det får räcka med att de har mer pengar. Det kanske är därför de är bättre annars, kan köpa längre kikare så de kan ha koll på både sina egna fjordar och grannländernas småkullar. De är nog en bunt spioner allihopa. Efter det tafatta författarförsöket har jag lagt ner.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ssssssschhh!!!!

2009-07-07 @ 09:44:41
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: tess

hahaha. och jag behöver inte ens vara gravid....

2009-07-07 @ 10:46:30
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0