Skägg är bestulen på iphonen

Av mig! Linköpingslägenheten har inte heller den internet, så då tyckte jag att det här var ett bra alternativ. Eventuella felstavningar beror därför inte på mig,utan på mina abnormt stora tummar som jag tar inget som helst ansvar för! Omöjligt att skriva på ett sånt här åbäke... Är i alla fall tillbaks i lkpg för en helg och hänger med min skäggige. Helt underbart. Igår bar vi semestersvenskar och drack vin, på en torsdag. Om några timmar förstörs dock lugnet när majsan och henrik dyker in i staden som Gud glömde sätta upp stormskydd runt om. Därefter bär det av till Tranås (stället som Gud bara glömde - baserat endast på mina förutfattade meningar och fördomar) för vuxenhelg, känns det som. Men det vet vi ju alla att det inte kommer bli =) skjukt trevligt ska det bli iaf! Men först ska vi ta en tur tll skäggfredriks nya lägenhet och stimulera mina fixnerver. Men innan jag gör nåt mer ska jag korrläsa! Ha, det gick ju bra det där!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha. INTE!! Du skrev bar ist för var. Dåååååååålig! =P Nejdå - jag vet precis hur irriterande de där iphonesen är så du har mitt fulla stöd! Ha så kul i helgen o drick helst två flaskor vin åt mig!!

2009-07-10 @ 13:49:00
URL: http://kinakulla.blogg.se/
Postat av: Mary

Om Maja och Henrik ska fortsätta lösa korsord ihop så blir det nog mer än vuxenhelg. Dom förbereder ju redan pension. Men ack så söta! Ses snart!

2009-07-10 @ 17:02:50
URL: http://princesssmary.blogg.se/
Postat av: tess

ha det så jävla kul nu då!:)

2009-07-11 @ 10:51:52
URL: http://trescz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0