Allt är som det ska igen

Jag jobbar skiten ur mig =)

Närå, men skulle väl varit ledig nu torsdag och fredag. Men det blev inte riktigt så. Så jag jobbar. Men det är ju possitivt för er, eftersom det bara är här jag har internet. (Måste betala hyra, kom ihåg det Johanna). Så mycket mer än det finns det inte att säga egentligen. Flytten är äntligen avklarad, men med ett dramatiskt sista dygn. Eller egentligen bara en dramatisk sista kvart. På 15 minuter lyckades jag och mamma få reda på att mamma backat in i grannens bil med släpkärran (fast vi är mycket skeptiska) och krascha ena bakrutan på mammas bil. Så kan det gå när inte haspen är på, för det var den verkligen inte. Tröttare människor får man leta efter.

Men igår var jag i alla fall ledig och fick ansiktisbehandling (läs: svävade på små moln). De små ögonfransarna fick sig en omgång blåsvart färg också. Så nu strålar jag, höhö!

Annars så kan jag snart hela låten, bara stämmorna kvar då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0