Testamente

Skulle skriva ett inlägg för länge sen men fastnade i testamenteskrivande.

Oj, nu drog ni efter andan va?!? Men nä, jag har inte drabbats av någon alvarlig sjukdom eller en längtan efter att gå vidare. Jag har helt enkelt accepterat att jag nu är död som festerist och måste lämna ifrån mig ett testamente innehållande det jag lärde mig under året och det kommande chefer borde veta. Synd bara att jag inte lyckades upprätta detta i tid till min egen död utan mer närmare min efterträdares död (alltså ett år för sent).  Men det är väl jag i ett nötskal.

Jag glömde i alla fall vad jag skulle skriva egentligen. Nu är klockan 12 och om en och en halv timme börjar hockeyn. Jag skulle sova för ett bra tag sen, så nu är väl frågan om det är någon idé att lägga sig alls. Se matchen ska jag i alla fall, eller försöka rättare sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0