Stenkoll

Det är så jobbigt att vara en sån som jag och alltid ha så bra koll på livet och tillvaron. Idag till exempel travade jag till jobbet och fick reda på att jag inte alls skulle ha jobbat. Men ja jobbade ändå och hoppas på lite fina pesetas i kassan vid månadens slut istället för en ledig söndagseftermiddag som ändå bara hade bestått i pluggångest. För garanterat hade jag inte pluggat ett dugg.

Ikväll stundar rödvins- och skvallerkväll. Kom hem från jobbet och fick dock reda på att denna skulle utspela sig här hos mig. Så det är nog dags att plocka bort alla underkläder som ligger här och var på golvet och plocka ner idolbilderna på Australia-hunken som bara får sitta uppe när ingen annan än jag är i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0