Nä men tjena

Ni var många (förhållandevis alltså) som tittade in här igår. Det var ju dumt att gårdagen inte var en av mina bättre då. Inte på något plan. Det ordnade väl dock upp sig åt kvällskvisten när jag fick lite McDonalds mat, men nåt gjort härinne blev det inte. Däremot anar ni inte vad en McChicken kan göra för en människa dagen efter tenta. Hur som helst hoppas jag ni kommer åter.

Idag har jag i alla fall jobbat. Sista dagen på denna månads lön så den behövdes för att klara av den aningen för massiva kreditkortsräkningen från föregående månad. Och det värsta är att jag inte ens har handlat några roliga saker. Bara mat och tågbiljetter typ.

Ska avsluta detta tråkinlägg med att meddela att jag nu ska gå och göra mat och att jag sen ämnar titta på handbollen på tv4 (inte smygreklam). Ska även upprätta en "att-göra-lista" för att organisera upp mitt liv lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0