kollektivtrafikselände

Jag har egentligen inte så mycket emot att åka tåg. Jag kan till och med tycka det är lite mysigt. Jag är dock en sån där människa som gnäller för att det ska gnällas, klagar livet ur mig vid varje femtimmars tågresa och säger att man hatar broccoligratängen i skolan när man egentligen njöt av den där 2x2 cm stora klicken man fick lov att ta. Men idag var det väl inte så väldigt kul ändå. Det här med insatta bussar istället för tåg rimmar illa med mysig hemfärd.

Väl i stan var min cykel inte stulen, det är kallt och snö här med, jag har både smör och hårdbröd till frukosten imorgon och jag har inte sett nån spindel i badrummet än. Det kunde vara värre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0