Hemfärd

Efter mycket ältande om när jag skulle åka hem har jag nu bestämt mig för att det blir hemförd till Linköping ikväll och inte imorn bitti. Tänkte väl att det inte är ofta man får chans att umgås fem timmar på ett tåg tillsammans med makarna Hanses/Karlsson så det blev femtåget. Dock sker det kanske inte smärtfritt, det blir en timmes väntetid i mjölby. Sen lär det inte bli en smärtfri hemfärd från stationen heller med mina en miljon väskor - eller i alla fall en miljon kg tunga väskor.

Så vi sammanfattar hemvistelsen med lite bilder (jag har lyckats sno åt mig den stora datorn...)


   

 



Lite bubbelbad, byavägsmöten (där den andra bilen helt enkelt får vänta...) och jag på långfärdsskriskor.
Men nu bär det av mot slätten och det känns ändå helt okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0